“St. Valentine’s Day”.
День святого
Валентина.
Позакласний захід для учнів старших класів.
Мета заходу:
· ознайомити
учнів зі звичаями країни, мова якої вивчається.
· розвивати
соціокультурну компетенцію учнів з використанням матеріалу,
пов’язаного з історією, святами та
традиціями Великобританії;
· розвивати
мовленнєві навички та логічне мислення;
·розвивати
творчі здібності та естетичне сприйняття навколишнього світу.
· на
основі змагань розвивати вміння та навички працювати в парах;
·виховувати
інтерес до вивчення традицій англомовних країн.
Обладнання: плакати, мультимедійна дошка, картки для проведення конкурсів та
змагань, кольорові кульки, фонограми
пісень.
Хід заходу
T: Good evening
teachers, pupils and our guests. It's lovely to meet you here.
Love! Happiness! Beauty! Today we pronounce these pleasant words because today is a special day! Do you know what it's called?
Учні. It's called St. Valentine's Day!,
You are right.
Welcome to our St Valentine's party!
Що то є за днина,
Що то є за свято,
Що сюди
зійшлося
Людей так багато.
Знаю, що за днина,
всім варто це знати —
Свято Валентина! Закоханих свято!
P1
More them 17 centuries
people who love, celebrate this holiday.
Ось уже 17 століть закохані люди святкують День
Святого Валентина.
День Святого Валентина став традиційним днем для
обрання коханих та обміну люб’язними посланнями.
Способи пошуку коханих у День Святого Валентина були різними в різних місцях та
в різні часи: від забавних ігор до серйозного кроку, пов’язаного з весіллям. Численні покоління молодих людей
знають святого Валентина як друга та заступника закоханих.
P3
Legend 2
Інша легенда каже, що
святий Валентин був добрим другом дітей. Він був християнином і не поклонявся римським богам. За це його посадили в тюрму. У той час, коли Валентин сумували за ним. Вони приносили записки, в яких висловлювали свою любов до Валентина. І навіть у в'язниці Святий Валентин показав свою любов до кожного. У тюремного надзирача була молода дочка. Вона була сліпою. Валентин зробив диво. Він
вилікував її від сліпоти, якраз перед своєю смертю, 14 лютого. Того дня Валентин надіслав їй прощального листа «Від вашого Валентина». І цей день назвали Днем Святого
Валентина.
P4
А чи знаєте ви, що всі
подарунки на День Святого
Валентина повинні нести любовну
символіку?
Прийнято дарувати або
таємно надсилати червоні троянди,
Валентинки, шоколад. У США, Англії,
Японії в цей день ви не зустрінете жодної жінки без квіточки чи букета.
P5
Квітковою емблемою
свята святого Валентина є Червона
троянда. Стверджують, що початок
цієї традиції поклав Людовик XVI, який подарував
у цей день Марії Антуанетті червоні троянди.
P6
За легендою, вони
з'явилися завдяки Афродиті, богині
кохання та краси. Поспішаючи до
свого коханого, вона наступила на кущ білих троянд, уколола ногу шипами, і її божа кров пофарбувала їх у червоний колір.
P7
The rose was the
flower of Venus, the Roman goddess of love. Red is a color that stands for strong feelings. This is why the red rose is a flower of love.
Троянда – була квіткою
Венери, богині кохання. Червоний колір виражає сильні почуття. Ось чому червона
троянда – це квітка кохання.
Цікаві факти про троянду.
·
The
rose is a symbol of secret, silence and love. The largest rosebush is the size of a football field.
·
The buds of the smallest rose are the size of a перебував у тюрмі, діти, яким він допомагав, grain of rice.
·
People use roses to make parfume. You can make jam, jelly and candy from roses.
·
A white rose means "You are wonderful". A red rose says — "I love you!"
·
A pink rose "Please, believe me!" A rose without thorns means
love at the first sight.
P8
Але Червона
троянда — не єдина емблема Дня
закоханих. Існують інші
символи свята День Святого Валентина.
P9
Розповсюдженим символом у наш час є «Валентинки». До речі, найстаріша «Валентинка» зберігається в Британському музеї в Лондоні. Вона підписана Герцогом Орлеанським у 1415 році своїй улюбленій
дружині. «Валентинки» — маленькі
записочки один одному, в яких пишуть
тільки добрі слова, сердечні привітання і найкращі побажання. За традицією, така листівка не підписується, але
має бути адреса, щоб адресат зміг
дізнатися, хто її автор.
P10
В XVI ст. картки-листівки стали популярними і більш декоративно оформленими. У 1797 році в Англії було популярне видання «Інструкція для молодого чоловіка з написання
Валентинок», яке містило багато віршів,
для тих, хто сам не міг нічого придумати.
I’m making a pretty card
To give to my love.
I’ll neatly write, “I love
you!”
Or “Won’t you be mine?”
Я роблю листівку
Тому, кого люблю,
І з ніжністю напишу:
«I love you!»
Sure
as the grapes grow on the wine,
So
sure you are my Valentine.
Ростуть для вина
грони винограду,
А ми – один для
одного.
Ти – мій Валентин,
Любов нам –
нагорода.
The roses are red, violets are
blue,
The honey is sweet and so are
you.
Троянди рожеві, фіалки – голубі,
Мед – солодкий, солодкий, як ти.
I have a
little valentine
That someone send for me
It’s pink and red and white
and blue
And pretty as can be.
Forget-me-not are round the
edge
And tiny roses too.
And such a lovely piece of
lace
The very palest-blue.
And in the center there is a
heart
As red as red can be,
And on it’s written all in
gold
“To you with love for me”.
Отримала я валентинку,
Хто ж її прислав мені?
Така яскрава, кольорова
Дуже мила і чудова.
На ній незабудки й троянди, як у
день погожий
Малюнок на ніжне мереживо схожий.
А в центрі – серце, велике й
червоне.
І золотом слова горять: «Кохана –
ти чудова!»
P11
І третім атрибутом є, як
не дивно, шоколад. Люди дарують його один одному.
P12
До речі, у багатьох
країнах по-різному святкують День Святого Валентина. В Італії італійці
вважають своїм обов'язком дарувати своїм коханим солодощі. Цей день так і називають — «Солодкий». А ось у романтичній Данії прийнято надсилати поштою
засушені білі квіти.
P13
Але є такі країни, в яких
особливо відрізняється святкування цього свята.
Н-д, в Японії це свято суто чоловіче. Вітають тільки чоловіків. Вважають, що коли
підлегла не привітає начальника зі святом, завтра вона буде звільнена.
P14
А
Саудівська Аравія є єдиною у світі країною, де це свято офіційно заборонено. Всім магазинам країни категорично заборонено
торгувати «Валентинками» та різною символікою, яка стосується цього свята.
А квіткові магазини в цей день не продають
червоних троянд. Тож нам із вами дуже поталанило, що ми не живемо в Саудівській
Аравії та можемо
вітати своїх близьких у цей день.
P15
День Валентина — це день, коли можна поділитися коханням з друзями та рідними. Він також відомий як свято закоханих. Бажаю, щоб ви відчули любов і дружбу
своїх однокласників, батьків та
вчителів у цей день. А також, щоб вашу любов та дружбу відчув кожен, кого ви зустрінете.
А на прощання 9 клас
подарує вам пісню ”I live you”
Конкурсна
програма
Teacher:
А тепер, після
таких чудових слів про кохання та поринання в історію виникнення свята, ми
розпочинаємо нашу конкурсну програму. Я запрошую на сцену наших Валентин і
Валентинів.
We've got four pairs, and we shall see which pear
knows more about the holiday.
У нас є чотири пари і ми побачимо, яка з них найбільше
знає про свято, і яка з них є найбільш творчою та талановитою.
Let's start our
holiday. I wish you good luck!
Конкурс 1 “Guess proverbs” «Відгадай прислів’я»
1. Love is
conquers all.
A)
Кохання і кашель неможливо приховати.
2. Where there is love, there is
life. B) Не везе в
коханні – повезе у грі.
3. Love and cough cannot be hid. C) Кохання
сліпе.
4. Love cannot be compelled. D) Насильно
милим не будеш.
5. Love is blind. E) Де кохання, там
– життя.
6. Love is never without
jealousy. F) Кохання перемагає все.
7. Unlucky in love, lucky in
play. G) Не має кохання
без ревнощів.
Key: 1 – F, 2 – E,
3 – A, 4 – D, 5 – C,
6 – G, 7 – B.
(За кожну правильну
відповідь - 1 бал)
Конкурс 2 “Find the words” «Знайди слова»
Here are two hearts
with many words on them. Which
words can be connected with the holiday?
Your task is to put a circle around these words
when you find them in the big heart. You may
start now!
(За кожну правильну
відповідь - 1 бал)
Конкурс 3 “What
do you think about?”
«Про що ти думаєш?»
T. Sometimes we can't just talk about what we want we must show it!
So, try to pantomime these
wishes to your Valentine so that
he can name them.
Дівчата
показують свої бажання пантомімою, а хлопці повинні відгадати, що вони хочуть.
(Команди отримують серця з бажаннями, які вони повинні показати своєму Валентину)
1. I want to dance with you.
2. I want to kiss you.
3. I want a cake.
4. I want to sing with you.
(Максимальна
оцінка – 3 бали. Враховується артистизм, взаєморозуміння)
Конкурс 4. “Do you know
the things girls and boys are made of?”
«Ти
знаєш з чого зроблені хлопці та
дівчата?»
T.
There are some tables with
words. The pupils should choose the right on for boys and girls.
Учні вибирають назви речей з
опорою на конструкцію:
“Girl (boys) today are made of
… “
Таблички містять наступні слова:
cakes, football,
flowers, blouses, skirts,
dresses, trousers, cars,
ribbons, ties, dolls,
shirts, catapults, chocolate, butterflies, fishes,
computers games, perfume.
Key:
Girls
today are made of: Boys today are made of:
cakes
football
flowers trousers
blouses
cars
skirts
ties
dresses
shirts
ribbons catapults
dolls
football
perfume
computers games
(За кожну правильну відповідь
- 1 бал. Максимальна кількість балів
-16)
Конкурс 5. “Words about love ” «Слова про кохання»
T. Well, don't you think that it's time to talk about your love? For this task we need a boy from each pair. My dear
boys take these hearts and you'll have some minutes
to think of what you'll say to your sweethearts!
Завдання для хлопців. Візьміть серця і подумайте, що ви скажете своїй коханій
|
(За кожну правильну відповідь
- 1 бал. Максимальна кількість балів -5)
Конкурс 6. “A portrait of a dream girl” «Портрет дівчини-мрії»
Т. Each
boy should draw a portrait of a dream girl. But you won't see
what you are drawing.
(Гравці із зв'язаними очима малюють на дошці портрет.)
(Оцінюється творчість та оригінальність. Максимальна кількість балів – 3)
Конкурс 7. “Find the sentence” «Розшифруй речення»
A-l,
B-2, C-3, D-4, E-5, F-6,
Q-7, H-8, I-9, J—10, K-ll,
L-12, M-13, N-14,
O-15,
P-16, Q-17, R-18,
S—19, T-20,
U-21, V-22, W-23, X-24,
Y-25, Z-26, ’-27,
!-28
9, 12, 9, 11, 5, 22, 1, 12, 5,
14, 20, 9, 14, 5, 27, 19, 4, 1, 25,
28
(I like Valentine's Day!)
(Пара, яка перша закінчила завдання отримує 4 бали, друга – 3 бали,
третя - 2 бали, четверта – 1 бал)
Конкурс
8. “Find a pair” «Знайди пару»
Eva and
|
Margaret
|
Mother and
|
Pencil
|
Teacher and
|
Water
|
Juliet and
|
Othello
|
Blackboard
and
|
Chair
|
Pen and
|
Son
|
Spoon and
|
Father
|
Desdemona and
|
Brother
|
Master and
|
Romeo
|
Cat and
|
Fork
|
Table and
|
Adam
|
Daughter and
|
Pupil
|
Fire and
|
Chalk
|
Sister and
|
Dog
|
Eva and Adam
|
Margaret
|
Mother and Father
|
Pencil
|
Teacher and
Pupil
|
Water
|
Juliet and Romeo
|
Othello
|
Blackboard
and Chalk
|
Chair
|
Pen and Pencil
|
Son
|
Spoon and Fork
|
Father
|
Desdemona and Othello
|
Brother
|
Master and Margaret
|
Romeo
|
Cat and Dog
|
Fork
|
Table and Chair
|
Adam
|
Daughter and Son
|
Pupil
|
Fire and Water
|
Chalk
|
Sister and Brother
|
Dog
|
(За кожну правильну відповідь
- 1 бал. Максимальна кількість балів -14)
Конкурс 9.
“Loving Heart” «Закохане серце» (Д/з)
Серце – символ кохання.
Кожна пара виготовила на цей
конкурс свої закохані серця.
(Оцінюється творчість та оригінальність. Максимальна кількість балів – 5)
Т. Dear friends thank you very much for this nice holiday! Our
party is over. But remember – Love is one of the best feelings. So let’s love
and be loved by others and our earth will become more beautiful and kinder.
And now let's listen to what our jury can say about our pairs...
Жюрі
присвоює титули: Супер-пара, Романтична пара,
Оригінальна пара, Приваблива пара.
(Прощальний танець пар)
Немає коментарів:
Дописати коментар